Prijsvraag 🏅

21 april 2018 - Akaroa, Nieuw-Zeeland

Even een gokje wagen!

Eerder in de reisblog deze prijsvraag uitgezet, maar door kleine fotoproblemen bij een andere reisverslag deze moeten verwijderen. Dus bij deze nog een keer! Omdat er zoveel trouwe reisblogvolgers zijn, wilden we dit vieren met een kleine prijs voor diegene die het dichtst bij het juiste antwoord zit. Normaal gesproken doen we dit wel op onze familie-app, maar wat zou het leuk zijn dat familie, vrienden, collega's of andere kennissen ook mee kunnen doen!

Prijsvraag 🎉

De vraag die we hadden bedacht luidt als volgt: Hoeveel kilometers hebben Sjoerd en ik gereden tijdens de gehele reis in onze huurauto van Auckland naar Christchurch?

Hierbij hebben we enkele tips

1. Het land is 8x zo groot als Nederland.

2. Er staat een routekaart in dit reisblog, waarbij de route beschreven is. Let hierbij op dat hij de kilometers hemelsbreed berekend.

3. Van Cape Reinga(noord) naar Bluff(zuid) is het 1401 km hemelsbreed.

Noteer het aantal verwachte gereden kilometers hieronder in dit reisverslag tot en met 30 april. Beginstand in Auckland was 155.590 km, waarbij ik de eindstand van Christchurch 1 mei bekend ga maken. Dan berekenen we het verschil en weten we wie de NZ prijs gewonnen heeft!

Succes voor de mensen die mee willen doen! 🍀👍

1 mei, het antwoord:

We hebben in totaal 8054 km gereden tijdens deze reis. De kleine prijs is dus voor mijn vader, Wout! Van harte!

1. Baukje:
    21 april 2018
    Ik gok dat het antwoord 7498km gaat worden.
    Jullie moeten nog maar even lekker genieten van jullie vakantie.
    Groeten van Baukje
    Ps.: Indien de teller van de auto in deze dagen op 163088 komt te staan, dan wordt het tijd om daar de auto te parkeren en om daar uitgebreid van het uitzicht te genieten tot 30 april. En dan pas weer verder rijden😉
  2. Wout:
    22 april 2018
    Aantal km 85835
  3. Pytsje:
    23 april 2018
    Bedoeling is 8583 voor Wout, bij deze gewijzigd!
  4. Kees merkus:
    23 april 2018
    km stand 162.261
  5. Broer & Ryanne:
    24 april 2018
    Hè Sjoerd & Pytsje
    Hier twee inzendingen van trouwe lezers.
    Broer denkt 9877km
    Ik denk 6895 km
    Geniet nog van het laatste stuk van júllie reis!
  6. Gerry Merkus:
    26 april 2018
    Hoi Sjoerd en Pytsje,
    Ik tink 6612 km,
    Nog mar efkes genietsje op it tropysk eilan
    Leafs mem
  7. Pytsje:
    1 mei 2018
    De prijsvraag is gesloten....

Bij deze willen we vertellen dat we in totaal 8054 km hebben gereden door het prachtige NZ. Dus heit (Wout) is de winnaar! Van harte, kleinigheidje komt naar je toe!